tisdag 24 januari 2012

Veckans Skiss #4

Denna "Veckans" är minsann min,
hoppas att den väcker lite inspiration o plockar fram
lite leklust hos er.
Kanske, kanske skickar ni resultatet till oss så
vi får se hur DU har tolkat den!

Skissen:



Här är min egen tolkning:


Jag har gått o blivit ETT med min fiiina Onepiece,
jag vet att det är blandade känslor överallt när den kommer
på tal men jag kan inte förstå "Hur man inte INTE kan älska den"!!

Som ni säkert märkt så är det mycket remsor o spill hos mig, jag kan inte
sluta men som tur är så behöver man inte följa våra skisser slaviskt ;-)

Nytt hos Veckans är att den som gjort skissen även står för
en "Rak" till den som blir "Veckans Val"

Skissen är min så det här lilla paketet har jag plockat ut till vinnaren:

Lite tags, biljetter, pärlor, 4-5 stickersalfabeten, band, nåt blad från en gammal sångbok,
några få knappar o blommor...bla bla..
Sånt som jag gillar helt enkelt ;-)

Skapa på nu o låt oss se!!

2 kommentarer:

  1. Tack för besök hos mig, och tack för inspiration!
    Maria

    SvaraRadera
  2. Tack för de fina orden kring min kaosartade layout till Veckans skiss! Det värmde!! :D
    Kram//Emma

    SvaraRadera